Saturday, January 21, 2012

awesome days :)

hi people! it has been quite a while eh? :)

i had awesome days with deaa madie aina and lily! <3

previous saturday, madia deea and i went to mph and used our vouchers! mph tengah buat clearance sekarang. awesome nye. tapi bapak ramainya orang. barang start habis. and masa beratur nak patah kaki. haha *over*
aku beli segala barang nak ganti balik pencil case aku yang hilang! argh! bengang aku siapa ambil tu.
Mohd Taufiq ni pulak tak online2 orang nak tanya pencil case sape die jumpe tu. ;(
takpela. redha sajalah.
lepastu pergi beli biskut beras pulak berpaket2, tak sampai seminggu habis dah =,=
kuat betul makan. lol.
balik mph lepak tasik kat kolej. lepastu tak pasal2 buat drama kucing kat situ sebab ada kucing ni tengah nak mengurat kucing betina,hahaha. bongok bongok je masa tu.

and baru2 ni pergi makan-makan dengan aina lily and deea! pergi makan sushi at sakae sushi. my first time eating sushi (kesian betulkan) hahahaha. aku masa tu tak tahu nak order apa so diorang orderkan, aku rasa je. lepas dah rasa kesimpulannya tamago paling sedap. tolonglah korang pun cakap sedap.hahah :P lepastu kitorang just lepak2 kat area2 situ.

tak mampu nak cerita banyak2 yang pasti ianya awesome :) yang lain2 tu simpan dalam hati jelah :)

No comments: