Wednesday, November 30, 2011

apekehal tah.

hello peeps! :)

hmmmm. i have been thinking. sometimes I feel like I am losing the old me. ehh. tah laaa. I feel that I am less talkative now. Is it a process of being matured or is it just me who suddenly changed. But I do think that there might be some people that are able to bring out the real me. actually ade je yang dah bring out the real me sebelum ni tapi sekarang macam takde.
And more I feel annoyed with myself. entah kenapa entah. Aku rasa macam aku ni tak cukup kelayakan untuk jadi kawan orang. I just have no idea what is wrong with me! It does feel awkward seeing me like this.

Sometimes, I miss my friends from high school. Yelah, siapa tak rindu kan. Amy and Madie sendiri pun rindu schoolmates diorang. When they talk about school, of course aku akan lebih rindu!
But i have never forget what Kia told me once
"Janganlah asyik lepak dengan budak SMART je nanti."
yeap, that is true. Aku pun tak pernah menghabiskan masa aku HANYA dengan kawan lama aku sahaja semasa aku di IPT.
You know, we need to see the world. We have to know new people and accept them the way they are. That is what I think too. Sebab tu aku tried to make new friends and hang out with them. Sampai mungkin ada kawan lama aku terasa. I AM SORRY FOR THAT. bukannya aku sengaja nak ignore korang ke apa. tak langsung. Aku sayang korang semua sangat2. Aku tak ignore korang tapi just jarang lepak dengan korang. Tu je.

tapi kadang-kadang aku rasa susah nak buat kawan baru. aku susah nak cakap. susah nak tegur. susah nak buat conversation. dan aku tak faham kenapa aku macam ni.
I am not good at telling jokes. And sometimes I might be seen as a quiet person. I THINK.

Arghhh.. bila aku nak tukar jadi a better person. kenapa aku macam niiii! sobsob.

Anybody, please help me. ;(

And to Zatusy, I miss you like crazy. awaklah orang baru pertama saya kenal sejak masuk ke IPT dan awaklah orang yang paling rapat dan boleh terima kegilaan saya masa tu. sekarang saya dah pindah tapi saya still harap kita dapat jumpa lagi ;) miss you very much!

orang2 yang lain yang aku baru kenal (Madie, Fadila, Aernie and anyone else) I LOVE YOU ALL VERY MUCH. thanks for the memories we share together. :)

No comments: